Wednesday, April 18, 2012

my wednesday

Sekarang ni pukul 5.51 petang, dan saya baru balik dari M, ada mesyuarat. Hari hujan, kerja banyak atas meja, audit belum buat lagi, esok kena pergi Parlimen...dan saya sedang tune fikiran untuk menjadi POSITIP...

Hmm, semalam lagi la, sampai je office waktu pagi, kena attend meeting di M sampai pukul 10.45. Saya ada another meeting di office pukul 11.00 pagi, so apa lagi, pecut la kereta. Walau bagaimanapun, tuhan tolong saya, co. lambat, pukul 11.30 baru sampai...so bermeetglah sampai pukul 1.00.

Co ajak pergi lunch, tapi saya ada another meeting di M pukul 2.30, tak dapat kereta office jugak..so, turned down the offer happily, heee, ada reason yang concrete. Meeting di MITI habis dalam pukul 5. Balik office, solat, clear beberapa menda and received calls...yup, kata saya kena pergi parlimen esok (hari ini)...punya lah suspens...

Sebab banyak sangat paper on the table, I decided to bring home one bundle and determined to clear it mesti mesti. Yeah, tak larat la kalau perlu pergi office lagi Sabtu ni..tolong. Banyak nya fail yang saya bawa pulak tu, sampai sakit bahu..ha ha...

Yup...malamnya, pergi makan, pizza hut ye, balik tu, tidur dulu, sebab penat...dalam pukul 12.00 bangun, iron baju, mandi, solat dan start check files, and yeah, siap around 2.00 o'clock. Saya kena pergi awal esok...banyak benda yang saya perlu clearkan sebelum pukul 9.00 pagi.

Soooo, pagi tadi saya sampai awal, sort balik files yang saya dah check and get myself prepare for the parliment session and also on issues raised and are to be discussed in the afternoon. Tiba tiba, meeting di parlimen di postpone kan....sooo...I was able to attend another important meeting, and got myself prepared for the afternoon meeting at M.

The meeting at M went...okay...biasalah kena marah ke apa kan...and now, I am updating my blog. Tak larat nak start terus, tapi lepas ni nak solat asar, kerja dulu dan balik lepas maghrib...hari hujan, mesti jalan jam sikit...so, better lah balik lambat sikit.

Esok, saya akan ke Parlimen dan semoga akan ada masa untuk menghabiskan saya punya kerja audit...insya allah dipermudahkan semua urusan saya...

Okay, chow dulu...


No comments:

Post a Comment