Friday, April 27, 2012

Ini Semalam

Semalam...saya bangun macam biasa dan sampai pun macam biasa.

Masuk bilik kat office, ada memo dari HR, kata saya kena attend another course on Professionalism pada 27, 28 dan 30 april. Satu lagi ADOII.

Yeah...bukan apa, kerja audit belum habis laaaa. Saya dah plan nak siapkan hari Khamis, Jumaat dan kalau perlu Isnin...ini depa dah suruh p attend course la plak.

tak pe..set mind : Positif.

Yeah, mula-mula determine to finish up my Audit Work hari ni jugak (khamis)..tapi sampai satu masa, tepu pulak. Shift...habiskan fail atas meja...yeah...banyak juga, terpaksalah stay back sampai pukul 8.

Fikir punya fikir, saya tak rasa saya mampu nak habiskan audit work hari khamis dan Jumaat...tak pe, bawak balik rumah lah kan...sian hubby, dah la jarang jumpa, bila cuti pun saya bawa balik kerja jugak.

Hmmm, balik rumah semalam, terus pergi makan di gerai sebelah Hotel ITM tu, saya makan roti and scramble egg, hubby makan nasi lemak.

Balik rumah, saya mandi dan minta hubby urut tangan saya...buat pengetahuan semua, tangan saya agak sakit lately, doakan semoga cempat sembuh ye. Walau bagaimanapun, sebab saya ada tukang urut peribadi di rumah, bila diurut tu, rasa selesa la sikit.

Hari ni....saya terus pergi course. It's a light one though, less stress...I just want to enjoy myself..heee....semoga saya dapat selesaikan kerja audit saya ya allah, tolong, I just want to complete everything, submit and forget...yeah, to continue with mylife...be positip cikbib, you can do it. have faith.

No comments:

Post a Comment