Sunday, April 22, 2012

Minggu Depan Saya Berazam Untuk :

Hari ni hari Ahad, dan esok Isnin, minggu baru, yeah...saya berazam untuk :

1) masak hari hari...insya allah. Hari ni saya masa dan hubby nampak happy. Hmmmm, saya boleh masak tapi saya tak nak makan...saya plan nak skip dinner. He he, boleh ke tu? Semoga saya dapat balik lebih awal minggu depan...rindu nak spend masa dengan hubby dalam keadaan tidak letih/mengantuk/atau memang dah lelap.

2) nak sempurnakan/finalize the audit job ASAP. Belum habis lagi...Ya Allah tolong permudahkan

3) nak relaxxxxx...tak nak fikir teruk teruk...nak happy

4) nak turun jumpa kawan lama di IT...dah lama tak melepak sama...especially waktu breakfast...

5) nak keluar rumah lebih awal, especially esok...yeah...must.

Dan???...itu aja sebenarnya, sorry tak update on Friday and Saturday, cannot write, blackout!

Okay, may we have a productive day ahead..chowwww


No comments:

Post a Comment