Tuesday, April 24, 2012

Small things which I appreciate

Saya mahu bercerita fasal last Friday di mana seperti biasa, I fell asleep in front of the tv. At around 4.00 am, I woke up, partly because it was cold and partly because I have had enough sleep already, ha ha, ye lah, dah tidur since 10 pm kan. When I woke up, I realised that there's a blanket, but it was under me unfortunately, not on me. Haaa, siapa lagi yang selimutkan saya kan, kalau tak hubby atauuuuu orang minyak?...isk...nauzubillah.

Anyway, saya cuma nak tulis dalam blog ini yang saya terharu la juga bila ada hubby ingat nak selimutkan saya, first time ni tau walaupun dah 6 tahun kahwin...kira ada improvement la kan.

Lepas tu, hari Ahad pulak, seperti biasa, saya tidur depan tv jugak...hiksss. Sebelum tidur tu, saya perasan yang handphone saya perlu di charge battery nya. Tapi saya dah malas kan, soooo, tangguhlah esok.

Tengah malam, hubby bangunkan suruh naik tidur atas, saya ingat lagi sekali nak charge handphone, tapi waktu tu lagi laaa lok lak, haaaa, esok aja la charge.

Hmmm, walau bagaimanapun, semalam, bila saya nak charge handphone, saya dapati telephone dah di charge, haaa, lagi sekali, siapa yang charge?..hikss, macam ada orang lain di rumah tu kan...saya tak nak la mention OM lagi, takut.

Hmmm, mesti you all rasa saya ni macam tak de cerita dah nak tulis kan. Tapi saya rasa saya kena bagi credit la dengan my dear abang misai. Benda yang kecik kecik tu, walaupun sikit, telah membuat saya senyum, dan rasa dihargai. Thank you Shuk




No comments:

Post a Comment