Sunday, December 1, 2013

Ahad, 1 Disember 2013

Sedar tak sedar, kita sudah masuk ke bulan Disember tahun 2013.

Sedar tidak sedar, sudah hampir setahun saya di DI...walaupun rasa macam semalam.

Hmmm....how time flies...

Hari ini, saya insist nak keluar ke mana-mana sebab kalau ikut hubby, dia nak duduk rumah aja. Saya rasa saya sangat memerlukan cuti lah, cuti yang kami berjalan ke mana-mana sebab sejak kebelakangan ni kami memang macam asyik lepak kat rumah aja. Makan pun kat rumah aja, yup, where hubby will excitedly do some marketing, buying stuffs that he wants me to cook.

Not that I mine, I must admit that I love to cook for hubby, but I do love to eat outside sometimes...makan benda lain...yang bukan nasi...heeee

Sebab saya nak juga, kami pun ke Giant Seksyen 13. Tengok-tengok, orang ramai dan jalan jam. Rupanya orang pergi Agro Fest di Stadium Shah Alam tu.

Kami tak makan kat luar sebab hubby nak saya masak gulai lemak ketam...waktu baru nak masak, anak sedara hubby, Rozidah  telah telefon kata nak datang. Kami pun suruh dia makan tengahari di rumah kami ajalah...heeee.

Gambar pulak, lupa nak ambil.

Rasa mengantuk la plak...ok, di sini dulu...

No comments:

Post a Comment