Thursday, December 26, 2013

LN dan JA lagi

Terpanggil untuk memberi komen tentang putus nya cinta antara LN (L a n a Noordin) dengan Johan Asari (JA).

Hubby la yang tunjuk headline kat Metro fasal ini.

Apa yang saya rasa mula-mula adalah : sian Lana

Hubby pulak : Johan tu kurang matured kut, ada ke buat announcement selepas 3 hari...ingat hidup ni mengenai cinta aja ke? Family dia kan bla bla bla bla......it was a long one lah.

Tapi LN tak mengaku kan? Dia siap ada buat statement macam ni "Jangan ingat saya bodoh ....." (sorry, saya ingat yang di depan aja, yang belakang saya tak ingat) Tapi dalam hati dia...sape yang tahu

Hmmm...benda benda yang macam ini lah yang menyebabkan ibu bapa selalu berpesan kepada anak-anak perempuan, jaga diri, jaga maruah keluarga...solat tu diutamankan...bla bla bla

Tapi budak-budak perempuan selalunya mesti menganggap nasihat keluarga tak best kan...mungkin LN boleh menasihat lah kalau macam tu...hikkksssss....

Dalam kes ini, JA tak jahat pun, dia tak pukul pun LN atau buat benda entah apa-apa. Dia cuma tidak mahu melukakan hati ibu dia...perbuatan yang murni tuh...orang pun tak boleh nak cakap apa-apa, malah patut dipuji JA ni.

Okaylah...terpaksa hentikan penulisan ini sebab kami dah nak bertolak....selamat bekerja bagi yang bekerja, selamat bercuti bagi yang bercuti. Semoga ditingkatkan keimanan kita...saya dan anda semua...choww




No comments:

Post a Comment