Tuesday, May 22, 2012

Very Random

Okaylah, saya tahu reader saya tidak ramai, tapi saya tahu juga kalau saya tidak update blog ini, ada seorang reader itu akan sedih...he he he, walaupun apa yang saya tulis di sini tidaklah hebat sangat..

Well, hmm, nak tulis apaaaa, yeay, hari ni pakai baju baru...hiksss. Baju nya besar sikit, tapi tetap happy...kenapa ye, dalam dah berumur ni, tetap ada secebis perasaan 'childish' yang menyebabkan saya macam seronok untuk bangun pagi pergi kerja sebab ada baju baru...ha ha ha...apa salahnya kan if it could help you cheer up the day.

Hmm, baju saya warna pink. Is it my favourite colour? I don't know lah. I am not sure what my favourite colour is...but pink is always in my list, but also other colours like brown, green, yellow, but seldom blue...I do not know why.

Yup, sometimes we do not know about ourselves even though we are already above 40 years old...mari bertanya soalan :

what is your favourite movie?
hmmm...Grease is in my list..yeah, love John Travolta and Olivia Newton John those days, also the songs...i love almost all the songs.

your favourite actor/actress
Used to love Robert Redford/ Audrey Hepburn...still do..tapi sekarang ramai sangat yang saya suka, sampai tak ingat. Favourite actors/actress ni selalunya saya share dengan hubby, kami suka the same actor/actress

favourite food?
if tanya hubby, sure he will answer cikbib suka bihun goreng....heee...

favourite air?
ayaq suam laaa, tapi sekarang ni suka la air limau kasturi dengan asam boi tu

favourite moment?
Holidays, and be around your loved ones, be it hubby, family or friends

what are you scared of most?
jatuh sakit? hilang keupayaan? not able to take care of your own self? losing the ones you love?..hmmm, banyak, sebab saya perisau?

The thing that you would like to have since small?
nak cantik? ha ha ha ha...sekarang teringin nak kurus..tapi saya selalu ingatkan diri untuk bersyukur dengan apa yang ada..ya, comel sikit sikit pun okay lah, walaupun saya montel, ada orang yang lagi montel kan? Saya bersyukur sebab dengan apa yang tuhan bagi, saya faham perasaan orang lain yang juga ada masalah macam saya...yang berusaha tapi tidak berjaya?...hmmm...mungkin kalau saya cantik sempurna, saya tidak sensitif dan kurang memahami perasaan orang lain...

lagi...?

ya allah, bosan nya saya baca post ni...post ini adalah untuk a self centred person macammmm...saya? haaa...lunch break saya dah nak habis, saya nak tidur sat nooo.







No comments:

Post a Comment