Thursday, May 10, 2012

Semalam : 9 May 2012

Waktu nak pergi kerja dan set dalam kepala nak clearkan fail atas meja sebab schedule nampak clear...boss pun tak de..sooo...set.

Sampai office, haaaa, ada satu meeting, pukul 6.oo petang pulak tu, di M...tak pe, boleh siapkan kerja.

Pergi sana, pergi sini...siap lah separuh daripada fail yang atas meja tuh.

Petang nya, 5.30, keluar ke M..meeting sampai 7.30. Solat dulu di sana, dan kemudian balik ambil Cik Z kat ofis...

Sampai rumah dalam pukul 8.45. Ajak hubby pergi makan roti canai. Sebenarnya dari pagi lagi saya dah teringin nak makan roti canai dengan kari, bukan dalca, tapi kari ikan...dapat...di restoran Syed.

Balik, tengok tv sat, ada Charles Bronson punya movie, macam best, macam nak tengok, tapi sesungguhnya mata ni memang dah nak pejam sangat..

Saya naik bilik kat atas, terus tidur sat atas katil. Pukul 12.10 baru bangun balik dan mandi...solat isyak dan turun balik bawah untuk minum air. Tengok tengok, hubby tengah tengok another movie yang Denzel Washington berlakon pulak, alamak, best pulak. Tengok sat, sat aja pun, lepas tu pergi tidur.

Hmmm, sebenarnya saya ni malam tak perlu dinner lah, saya rasa, saya balik aja rumah, mandi, solat Isyak, lepas tu dah memang ready untuk retire...really.

Hmmm, hari ni, ada meeting jam 12 tengahari di M. Tapi saya harap saya boleh balik awal sikit lah...sebab memang penat.

okay, chow chin chow

No comments:

Post a Comment