Saturday, May 19, 2012

Another busy Saturday

Hari ini hari Sabtu, sudah pukul 11 pagi. Hubby dan saya baru balik dari klinik. Alhamdulillah, mata suami saya adalah lebih baik hari ini.

Saya perlu mengemas rumah hari ni kerana abang, kakak ipar dan anak mereka akan tidur di rumah saya malam ini. Emak saya pun ada bersama. Malam ini kami akan pergi ke Jamuan Makan malam anjurann...sape ntah...heeeeeee, saya pun tak berapa pasti sebenarnya, saya pergi untuk menemankan kakap ipar dan emak saya aja....yang lain tu, let it be a surprise lah.

Cuaca sangat panas sekarang ni, kipas yang berpusing pun rasa macam tak de kesan. Hari ini mahu mandi 4 -5 kali ni.

Ohhh, siapa kenal Donna Summer yang baru meninggal semalam? Hmmm, sekarang ni, database di dalam otak saya sudah terlebih kut sebab saya sampai terkeliru siapa yang sudah meninggal dunia dan siapa yang masih hidup...

Sewaktu kecil, saya selalu tidak faham kenapa pakcik/makcik saya asyik ulang ulang tanya fasal saya darjah berapa, umur berapa. Lepas tu tanya pulak fasal cousins/kakak/abang saya. Bagi saya perkara perkara tersebut terlampau mudah untuk diingat. Tak sangka pula bila sudah berumur sedikit ni, memang kita boleh confuse...saya lah...for me remembering dates/age/name is very very hard, walaupun saya ada degree dalam bidang statistik...heeee.

Tapi tak pe, hubby complements me. He remembers dates/no IC saya...semua lah....

Okaylah, saya perlu berhenti sekarang untuk mula bekerja...have a nice weekend everyone.

No comments:

Post a Comment