Wednesday, July 2, 2014

Posa Hari ke 4 : N e e L o f a & hijab

Hari ni, heboh kat blog merata rata yang N e e L o F a sudah berhijab...alhamdulillah.

Saya dulu berhijab tak heboh pun...he he he...sape lah saya kan...ekekekek

Tadi, saya berkesempatan untuk membaca post post lama saya di bulan Ramadhan tahun lepas. And you know what? Saya pun susah nak explain benda ni tau, tapi saya cukup terhibur baca blog saya sendiri...saya ni ada masalah ke ha? Ye la kan, suka baca cerita diri sendiri. Mungkin saya ni macam self centered ke....hmmm

Anyway, waktu dalam perjalanan balik ke rumah (sekarang ni hubby kena fetch ye), saya pun berceritalah dengan dia fasal saya suka baca blog saya sendiri kan.

Hubby senyum aja dan dia jawab macam ni "blog tu sebenarnya macam diary Cikbib, sebab tu Cikbib suka baca..."

Betul la kut. Lagi pun saya tak la banyak sangat part yang sedih sedih...saya cerita yang ceria ceria aja kut.

Hari ini sudah hari ke 4 Ramadhan. You all punye Ramadhan macam mana? Sebenarnya saya belum pun mula puasa lagi..heeee....

Saya harap tahun ni kurang sikit cabaran berpuasa buat saya...last year ada problem sikit...hormon tak stabil...heeee

Okay lah..itu dulu...nanti sya tulis lagi ye...bubaiiii

============================================================

Ya Allah, kembalikanlah pandangan mata Imran. Semoga Imran akan kembali melihat....Aamiin




No comments:

Post a Comment