Friday, July 4, 2014

Jumaat Pertama di Bulan Ramadhan 2014

Jumaat...waktu saya bangun untuk sahur pagi tadi, saya sudah senyum sebab hari ni hari Jumaat...esok cuti...yayayayay
 
Saya minta duit sikit kat hubby sebab tengahari ni ada bazaar di ofis. Kut la nak berbelanja. Niat di hati, kalau ada baju budak-budak yang lawa, saya nak belikan untuk Iman/Imran/Irfan...tapi end up...ilek. Saya beli roti dengan garam untuk rendam kaki...itu aja. Oleh kerana itu, saya boleh pulangkan balik duit tadi kepada hubby...tak yah hutang dah...sebab hutang lain pun dah banyak, tak berbayo-bayo...buat-buat lupa...hih...dengan husband tak pe tak bayar hutang.
 
Bila balik ke bilik, saya excited nak tidur...tapiii...end up saya tak leh tidur. Haih...saya nak tidur sekejap sebenarnya, bukan apa, persediaan untuk menjalankan tugas saya sebagai DBS malam ni...Tapi dah tak boleh lena....takpe, kita update blog dulu.
 
Esok cuti...alhamdulillah. Esok juga, insyaa allah kami akan berbuka puasa di rumah abang saya di Crocodile River.
 
Selain daripada jemputan untuk berbuka puasa, saya mungkin akan pergi ambil baju yang saya sudah tempah sebelum bulan puasa lagi...saya pun dah lupa corak kain yang saya beli...heee...kalau tailor tu nak tipu, haaa, buleh aja.
 
Ada juga banyak perkara lain yang perlu dilakukan seperti pergi hantar baju untuk dry cleaning...banyak keje sebenonya.
 
Petang ni ada meeting at 4.00. Saya harap, ianya tidak akan berpanjangan sebab hubby akan datang ambil hari ni...atau saya naik aja keretapi kan? Nanti saya fikir.
 
Okaylah...kena kerja...have a good rest tomorrow and the day after that. Happy weekend!

No comments:

Post a Comment