Wednesday, July 23, 2014

Hari Ini...23 Julai 2014

Hari ini.

Hari ini, seperti biasa, saya busy.

Dapat berita yang buat saya rasa saya nak lari jauh jauh. Tapi seperti biasa, cuba lah menjadi rasional dan doa semoga semuga boleh lupakan perkara tu cepat cepat. Mungkin terlebih emosi kut...wrong day

Ada meeting juga...huh...what a meeting.

Hmm...tapi ada juga perkara yang tak berapa baik berlaku, tapi perkara tu buat saya rasa lega.

Tengaharinya, saya rasa tak larat...tak larat...tolonggg.

Tapi kerja banyak.

Saya stop sat update blog ni...short one.

Satu peringatan untuk diri saya sendiri : What you give, you'll get back. Allah bayar cash sekarang...kena bersihkan hati saya ni....jiwa kacau

Hmmm...nak kena cari Primrose Oil lah...stock saya dah habis.

Ok...see you later alligator...

No comments:

Post a Comment