Saturday, December 17, 2011

...early Saturday again

Huh, it's Saturday morning, I woke at six, solat subuh, and woke hubby up. Kemas rumah sikit-sikit sebab sudah macam kapal pecah and tadaaaa...tengok facebook, update blog.

We plan to go back to Perak today. Hubby said we will make a move asap..huh...I naik tadi tengok dia, huh, tidur balik.

I have not been able to REALLY clean/tidy up my house since I came back from China. Not that is is dirty but I haven't got the time to do a really thorough cleaning. Rasa tak puas hati la pulak. Tapi, bila ada masa, terlampau banyak benda yang perlu di buat, nak tengok blog la, facebook la, buku la, majalah la, basuh baju la, lipat kain la, kemas bilik laaaaa, kena tengok kerja yang dibawa balik la, masak la, ...thousands! With all these things in my head, I realised that many times, I lost focus. Lain yang di fikir, lain yang di cakap. Panggil Malena, rupanya sebenarnya nak panggil Athirah...I must be getting old.

Macam semalam, I wanted so much to tidy up one of the bedroom since my nephew is coming to stay (most probably). At the same time I wanted to do something else...end up, I tidur aja...ha ha ha....itu pun selalu juga berlaku.

Well, time is my worst enemy now!

Yesterday, at one of the meeting held, my mind could not help going elsewhere and this time it was Singapore. Since boss was on leave for two weeks and Sham has left me for one week to survive alone at the office, I think I really need a break. Most probably sometimes in the middle of January, after everyone else is back. Now, semua orang pun cuti, cuti sakit ada, cuti untuk bercuti ada, cuti untuk masak ada...masak untuk raya/krismas, haaaa, cuti sebab stress pun ada....

Saya rasa, saya nak pergi Singapore, boleh? Nanti saya dan hubby akan buat budget, kalau okay, insya allah kami akan pergi. Yay, thinking about it pun buat saya excited!!

Okaylah, for today, saya nak balik kg, and kalau ada rezeki, boleh makan durian dan rambutan...adios!



No comments:

Post a Comment