Sunday, December 4, 2011

Back to Work

Hmmm, esok saya mula kerja balik. Perasaan ni rasa berdebar aja. Sepanjang di China dan Hong Kong, saya tidak pernah sakit kepala ataupun sakit kaki yang biasa saya rasai sepanjang saya di Malaysia. Adalah sakit kaki bila terlampau banyak berjalan, tetapi ianya akan hilang bila saya rendam di dalam air panas dan berehat. In fact, bukan saya seorang yang sakit kaki, dua orang pegawai saya juga merasai perkara yang sama.

Hmm, rasanya pemergian saya ke China/Hong Kong telah memberi saya peluang untuk 'take a break' dan 'rejuvenate'. I just wish I have more chance on doing the same again in the future, insya allah.

As for tomorrow and days ahead, I hope my working situation will improve and I will be able to enjoy, learn and develop myself, insya allah. Wishing for a better tomorrow for everyone out there!!

No comments:

Post a Comment