Thursday, December 22, 2011

Bosangg II

Sekarang pukul 8.30 malam, and hubby belum balik lagi, sighhh!

Hari Selasa, Shuk balik pukul 5.00 pagi, semalam pukul 10.30...hari ni?  tak tau lagi

Siang tadi saya termuntah di ofis. Kenapa? Silap makan kut...masa drive balik tu, mula-mula rasa tak larat sangat...tapi lepas tu, okay sikit. Balik rumah, saya masak nasi, solat dan goreng ikan bilis. Mungkin sebab sudah muntah, rasa lapar sangat. Saya makan nasi dengan lauk sardin semalam dan ikan bilis goreng.... alhamdulillah, sedap.

Sekarang ni berita TV3 sedang menunjukkan cerita fasal Hassan Ali vs PAS...bosangggggg!

hmmm, esok, ada meeting pagi dan petang...semoga saya okay esok, insya allah. Teringin nak ambil cuti, tapi macam tidak berkesempatan aja, tak pe, nanti pergi Singapore saya ambil cuti lebih sikit.

Hari ini keputusan PMR dikeluarkan. Seorang anak kakak saya dan seorang anak abang Shuk ambil PMR, dua-dua dapat result yang boleh tahan, 7A dan 6A, congratulations Anas dan Faris. Moga akan lebih cemerlang pada masa hadapan.

mmmm.....lagi? itu sajalah dulu...tak da mood la...good nite




3 comments:

  1. Peanut : aaamiiiin

    Anas : you are most welcome. Acik Shuk is super busy sekarang, so, kena tunggu masa yang sesuai dulu untuk belanja Anas ye.

    ReplyDelete