Sunday, June 12, 2016

FD TWC Hari Ke 3 - 29 Mei 2016

Assalamualaikum,


Ini adalah post terakhir untuk FD TWC, yup, hari ke 3 FD TWC. 

Kami bangun awal pada hari tersebut dan sempat tengok matahari naik sekali lagi dari dalam bilik. Selepas itu, saya turun ke bawah, breakfast dan naik semula ke bilik untuk mula mengemas barang pelan-pelan. Sebelum jam 12.00 pm, kami sudah siap checked out dan menunggu yang lain-lain bersiap.


Sebelum berpisah, kami ambil satu group photo...ini adalah proses persiapan group photo tu


Finally, siap satu gambo...


Lepas itu, upacara bersalam-salam....jumpa lagi di tahun depan, insyaa allah


Selepas itu, ucapan selamat berpisah di sambung di luar pula.....


Ada juga upacara tangkap gambar. Ini gambar adik beradik dengan MIL.

Yang ni adalah suami saya dengan abang-abangnya


Yang ni adalah kakak/adik-adik suami saya bersama MIL


Yang ni adalah campoq-campoq...ada juga yang lain termasuk saya yang sudah masuk kereta sebab panas lit lit waktu ni


Another one


Lepas itu, kami pun meneruskan perjalanan. Ada yang singgah di Cheras, ada yang balik terus ke Sri Kembangan dan kami pula, balik ke Chemor


Cuaca cerah di sepanjang perjalanan dan biru langit mengingatkan saya kepada Kota Kinabalu


Kami singgah di Rawang dan tiba-tiba nampak ada tempat jual sate Samuri, hmmm, apa lagi


Jangan lupa model berbayar...hiks

Lepas itu, kami pun balikkkk...habisss cerita FD TWC. Insyaa allah, panjang umur, murah rezeki, kami akan berjumpa lagi pada tahun hadapan.


No comments:

Post a Comment