Sunday, February 17, 2013

Menganyam Ketupat

Hubby bising suruh saya update blog ni...saya nak update, tapi tak tahu nak cerita fasal apa.

Mari bercakap fasal sesuatu yang lebih 'fun' kan...mariiiii...mengumpat...kah kah kah

Mengumpat dah la tak baik kan, menggalakkan orang lain mengumpat bersama kita lagi lah tak baik.

Tapi saya, kalau jumpa kakak saya especially yang duduk Shah Alam tuh, haaa, hebat juga menganyam ketupat ni. Kami selalunya bercakap fasal blog orang lain, atau blogger yang menulis blog tuh, atau artis lah...haaa

Kalau balik kg, haaa, kami semua melekat kat meja makan, haa, lepas satu satu gossip. Makan pun tak henti henti lah...ye lah, duduk dapur kan.

Saya dengan suami pulak, bukanlah mengumpat, tapi setiap kali balik kerja, saya selalu buat report tentang apa yang terjadi di office...hikss, somehow, mestilah tambah perasa juga kan.

Tapi saya perasan saya banyak mengumpat lah sekarang, especially tentang seseorang ni. Saya rasa banyak lah pahala saya yang telah pergi dekat dia, hmmm, sia sia aja kan...saya kena belajar stop lah.

okay lah itu aja dulu...nak tengok tv...bubaiiii


3 comments:

  1. waaa... buat ketupat kak bib? kak bib takleh pegang title 'kak ipaq ida yang paling baik' la cam ni.... ahaks.. dah nak msuk group kami2 yang rajin buat ketupat dah nih..kuikuikui...

    ReplyDelete
  2. laaa, bila pulak I ni jadi kakak ipaq paling baik? pemaleh nak mampuih adaaa, ha ha ha

    ReplyDelete
  3. pemaleh tu soal lain kak bib, kami pun pemaleh belako... yang rajin kak ina kita sorang tu ja.. yang tu mmg tabik spring kat dia.. sbb dia rajin la yang kita semua suka ngelat..kuikuikui....

    ReplyDelete