Tuesday, February 12, 2013

Bau Wangi & Handbag

Ingat tak kami balik untuk celebrate harijadi emak saya minggu lepas? Waktu kami sampai di rumah kami semula dan masuk ke rumah, ada bau busuk yang menusuk di seluruh rumah. Rupa-rupanya kami lupa untuk membuang sampah. Adoiiiii...kalau mak saya tahu saya tak buang sampah sebelum meninggalkan rumah dua tiga hari...haaa, masak saya.

Tapi semalam, bila saya masuk ke dalam rumah, bau rumah saya wangi sangat. Memang lah kami ada air freshener yang biasa tu, tapi saya perasan bau yang ni sangat lah wangi. Saya pun mula pelik, tengok sana sini kut ada botol minyak wangi yang pecah ke...tapi akhirnya saya sudah tahu rahsianya, iye, hubby telah pasang perfume stick yang saya dapat waktu beli handbag baru-baru ni.Gambar adalah seperti di bawah :


Oh ye, saya pun belum lagi share gambar handbag yang saya baru beli tu kan? haaaa...seperti di bawah. Belum pakai lagi pun, nak pakai lah lepas ini insya allah...gambar adalah seperti di bawah...


he he...itu aja...

No comments:

Post a Comment