Thursday, June 14, 2012

Pagi di Bali..

Pada hari terakhir di Bali, selepas subuh, saya telah keluar bersiar siar seorang diri di pantai...haaa, nak jog, tak bawa kasut pulak...tapi memang ada jogging track di sepanjang pantai, yang menyambungkan antara 16 hotel yang ada di Nusa Dua..

pukul 6.43 pagi, tapi dah terang benderang, kat Bali, subuh masuk pukul 5.15 pg




sian saya, tangkap gambar sendiri, tak mandi lagi ni


pergi ke pantai hotel sebelah, Club Med, kerusi dia warna merah

dekat beach club Med, ada tempat urut, tatoo dannnn, buat rambut kut...yang braided tu kan

ada pondok polisi juga




haaaa, ada sea urchins, careful

pantai hotel saya menginap warna biru, rasanya pantai hotel saya menginap lebih cantik dari club med ataupun westin

yup..border ke hotel sebelah

westin...

hmmmm, tu aja lah, lepas tu, saya pergi bfast..jumpa kella, rupanya dia pergi juga buat massage, heeee, semangat.

lepas tu, balik bilik, kemas, mandi, check out dan sempat tangkap gambar ni kat depan hotel, he he


pastu g airport, airport nye kecik bangat dan banyak lapisan keselamatan la...tak larat. Tak sempat langsung nak habiskan duit rupiah yang saya ada, ingatkan nak beli coklat ke, perfume ke...tak sempat

tapi sempat gak tangkap gambar diri sendiri ni...he he, nampak tak gemuk la plak, boleh letak kat blog, ha ha ha...
wokey, gnite!!

No comments:

Post a Comment