Sunday, June 17, 2012

Hari B A P A?

Tadi kami ke pasar, naik kereta hitam. Tiba tiba saya nak buka cermin tingkap, tetapi tak boleh, rupanya suami saya sudah lock. Saya pun suruh hubby unlock kan, dan terus tanya hubby, kenapa pulak nak kunci, bukannya ada baby pun.

Heeee....of course hubby ada jawapan kan, dia kata 'memang anak tak de, tapi yang duduk sebelah ni pun kena di jaga jugak ni, kadang kadang buas macam budak'...

Saya pernah juga tanya hubby sekali tu, 'Kita kan tak de anak, nanti dah tua, siapa nak jaga ye?'

Hubby terus jawab 'nanti saya jaga la cikbib'...heee...

hmmm tu lah, kadang kadang ada ramai anak pun, akhirnya duduk berdua suami isteri aja kat rumah kan? ye lah, anak anak pun semuanya ada urusan masing masing. Cuma saya doa semoga kami dikurniakan kesihatan fizikal dan mental yang baik, insya allah.

Sekarang ni saya okay aja tak de anak, walaupun adalah mengharap sikit sikit. Saya cuba fokus yang positif, yup, tuhan bagi saya banyak perkara yang baik dalam dunia ni, dan saya bersyukur, tuhan tidak bagi zuriat, mesti ada rahsia di sebaliknya.

Sebenarnya saya nak wish juga happy father's day kat dear hubby even though he is not a father yet. But I am sure that if we are to have children one day, he will be a good father...Happy Father's Day dear Shuk...


No comments:

Post a Comment