Saturday, June 9, 2012

Hari ni , Sabtu, 9 Jun 2012

Buka buka mata pagi tadi rasa macam, best nya cuti...alhamdulillah.

Bangun, solat subuh, lepak atas katil, ajak hubby g jog, dia tak nak, bangun, mandi, bfast dan lepas tu pergi salon, gunting rambut dan inaikan rambut.

Sebab kulit muka pun semacam sikit sebab banyak berpanas waktu ke Bali dan KT, saya membuat keputusan untuk buat facial juga...habis semua tu dalam jam 2.10, ya allah, lamanya. Terus call hubby, mesti dia lapar sebab perut saya pun dah bernyanyi juga.

Hubby kata dia akan pergi jumpa saya and we will have lunch together. Yup, nama restaurantnya the Scenery kut, kat Kompleks PKNS. Saya makan mee kari, hubby ambil nasi, gulai kari dan ikan goreng.

Lepas makan, saya pergi beli baju kurung cotton, yup, untuk 3 dara tu...sebab macam very sweet. I hope they will like it, and it will fit them nicely, lama tak tengok kan, kut lah sudah berubah saiz ke, risau juga, maklumlah, taste orang tua ni lain sikit.

Lepas tu kami berhijrah ke SACC Mall. Saya g solat zuhur sat, pas tu kami pun tawaf SACC Mall tu, tapi tak beli apa apa pun. Lepas tu, dahaga, kami decided to minum di San Francisco Donuts. Hmmm, ingat nak minum je, tapi order juga donut perasa durian tu dua, coffe latte satu dan ice lemon tea satu.

Hubby mula mula bising sebab saya beli donut tu sebab dia kata dia dah kenyang, sekali, haaaa, tu dia, sekejap je habis seketul donut tu...

Cuaca panas betul, lepas tu kami balik solat Asar, lepak lepak, terus tertidur...saya rasa sedap betul tidur sebab bangun bangun saya rasa lost sekejap, rasa macam masih di Terengganu, bercuti....alahaaiiiiii

Anyway, bangun, mandi, solat Maghrib, basuh kain, blog hob and update blog ini juga.

Esok saya nak kemas kan peti ais saya yang sudah tidak ada sistem tu...insya allah. The whole house is also in a mess....kena kemas la esok, insya allah.

No comments:

Post a Comment