Friday, June 1, 2012

Hari I B U....

Baru baru ni abang saya telah menjemput saya untuk bersama sama hadir di dalam satu jamuan makan malam, khas untuk ibu ibu, saya bukanlah seorang ibu, tapi saya hanya meneman kakak ipar saya, juga ibu saya yang hadir khas untuk jamuan itu, yup, dari Chemor Perak lagi.

Jamuan ini dianjurkan oleh IKIM. Yup, bersama sama radio IKIM lah..bagi mereka yang mengikuti radio IKIM, kenallah DJ yang bertugas, saya tak ikut pun, ha ha, saya ikut SY aja...dengan Shy 8.

Anyway, let's enjoy the photos, ye..

kami daftar/datang lambat sikit, tak dapat nak choose meja/kerusi yang best sikit, tak pe, lain kali 

heee, duduk meja belakang, at least our view is okay, not blocked by pillar or anything

setting meja, not bad, hotel blue wave kan, so, banyak warna biru la 

DJ radio IKIM, mak saya kenal semuanya, saya pulak, tak kenal sorang pun

mak dapat flowers...senyum...bila tengok gambar ni, saya rasa mak saya happy/terharu la


mak makan...berselera juga dia makan, tapi dia selalu risau, ye laa, which spoon, which fork, hantam aja lah mak oiii, ada sorang kakak kat meja tu siap makan pakai tangan lagi

Dr Muhaya, kalau kat luar, di bawah lampu lampu tu, baju dia sangat cantik

Nora, suara dia memang Superb...

aturcara majlis....

waktu tunggu Shuk datang ambil kami, heeee, mak duduk, senyum pulak dia, mak saya ni sebenarnya susah senyum, he he.

Anyway, I think it was a good night lah and my mother was having a good time. I am thankful to be able to entertain her lah..and my abang said maybe next year, kita akan join lagi...no problem abang Hab..

1 comment: