Tuesday, September 30, 2014

Inilah Hasilnya

Semalam, saya sampai rumah lewat sedikit sebab hari hujan dan jalan jam.

Saya perasan yang sewaktu sampai tu, hubby macam berpeluh-peluh aja...saya tak tanya pun kenapa tetapi telah bergegas naik ke atas untuk solat Maghrib. Sampai aja kat bilik, tu diaaa...yes, tokbomo dah siap kemas bilik dan pasang side table dan lampu yang kami beli kat IKEA hari Ahad baru-baru ni.

Tokbomo kata, susah juga nak pasang side table yang pertama tu, berpeluh-peluh juga lah. Tapi lepas tu, yang ke dua tu was slightly easier lah. 

Saya suka lah you alls dengan hasilnya...sungguh menceriakan hati saya lah lampu-lamput tu....mari tengok gambar ye

Saya tangkap gambar sebelum...yup, kami dah ada lampu macam ni sebelum ini, dari IKEA juga

Tapi kami memang mengimpikan side lamp yang macam ni, dekat 4-5 tahun kami pendam impian ni atas sebab budget dan lain lain. Tapi alhamdulillah, waktu kami pergi IKEA baru-baru ni, kami dapat beli lampu ni dengan harga yang lebih murah....

Ini gambar lampu daripada dekat. Lampu ni sebenarnya model tahun lepas, dan telah dijual dengan lebih murah pada tahun ini. Ada satu lagi model baru yang lebih moden dijual, tapi kami suka lampu ini, especially gaya bila nak buka lampu adalah dengan menarik tali tu which both of us rasa macam comel aja

Akhir sekali, lampu dengan side table..

Okkk....tu aja....bubaiiii

No comments:

Post a Comment