Sunday, September 28, 2014

Selai - Hari Terakhir

Bangun aja pagi hari ke 3 ni, saya sudah ada mixed feelings. Saya excited sebab boleh balik, jumpa tokbomo. Tapiii, saya dan juga sedih...sedih juga nak tinggalkan tempat tu. 

Perkara yang paling saya suka dengan tempat ini adalah airnya yang sejuk...saya suka mandi air yang sejuk sejuk macam tu.

Kami ada sessi pagi...lepas tu kami balik bilik, mandi dan pack barang. Lepas tu kami lunch. Waktu lunch tu ada pulak cokodok pisang...hmmm...sedap

tengok gambar cokodok tuh...sedap kan?

lunch pulak, depa hidang nasi jagung. Ada sorang kawan ni telah skip lunch sebab dia telah termakan 3 pinggan nasi goreng pada paginya...ekekekek...nasi goreng waktu breakfast tu memang sedap, ditambah pula dengan sambal tumis yang marvellous...

saya letak lagi gambar tempat makan ni...we had a nice time here lah

amboiii...kawan saya ni bila saya suruh aja dia pose, terus aja dia bergaya

Lepas makan, kami tunggu kenderaan 4 wheel drive untuk ke Bedok....kami naik kereta yang sama dan menikmati "keseronokan" apabila melalui jalan yang penuh mencabar tu.

Sampai di Bedok...bas sudah menunggu

gambar dalam bas

gambar bas kami

Lepas tu kami pun meneruskan perjalanan balik ke KL.....Berakhirlah kisah saya dan Selai...

No comments:

Post a Comment