Wednesday, November 11, 2015

Rabu, 11 November 2015

Assalamualaikum

Kabare? Di KK sekarang ni, sejuk. Saya siap tutup kipas dan pakai jacket, maksudnya, sejuk lah tu.

Di ofis sekarang ini, kami semua tengah sibuk buat evaluation, sama ada untuk diri sendiri ataupun untuk officers. Masalahnya, kami sedang menggunakan sistem dan mungkin sebab terlampau ramai yang sedang menggunakan sistem tersebut, langsung hang, tak bergerak....tak nak stress, saya buka blog ni sekejap....

Kami ada 2 program besar sebelum berakhirnya tahun ini. Dan, kedua-dua program besar itu akan melibatkan orang-orang besar, semoga dipermudahkan semua urusan dan semoga semuanya akan berakhir dengan baik.

Saya juga ada program di HQ pada hari Isnin minggu depan (16 November). Sebab kami akan balik pada hujung tahun sebab ada kenduri, jadiknya, pemergian saya kali ini adalah tanpa di temani suami.

Ohh, satu lagi, hari ini genaplah 35 tahun ayah saya meninggal dunia. Al fatihah.


Okaylah...katapun nak break sekejap aja kan. Sooo...back to work...bubaiiiii


No comments:

Post a Comment