Sunday, February 23, 2014

Weekend Saya, 22 dan 23 Feb

Semalam, hari Sabtu.

Jumaat malam Sabtu tu, saya pergi attend dinner di Berjaya Hotel, jadi saya balik lewat sikit, sampai rumah dalam jam 11.30 malam kut.

Minggu lepas adalah minggu yang memenatkan...jadiii, saya memang sangat looked forward untuk bercuti weekend ni. Walau bagaimanapun, bangun aja pagi semalam, saya rasa macam penattttt...hubby pun mengaku penat juga...so...yesterday was a penat day.

Kami sepatutnya pergi melawat Imran lebih kurang dalam jam 10.30 pagi...tapi tengok-tengok Imran dah keluar pulak....soooo....plan sudah tukar.

Saya mula-mula tengok handphone, lepas tu main candy crush...he he he...saya basuh kain...banyak sikit ye sebab minggu lepas tak sempat basuh kain. Lepas basuh kain saya pergi bancuh tepung untuk buat cucur ikan bilis.

Lepas tu, saya g mandi, baca yassin sikit (saya terlampau busy last week, tak sempat pun nak baca quran ke apa). Lepas tu, bangunkan suami. Haaaa....gambar cucur akan bilis adalah seperti di bawah...


Lepas tu saya tu saya turun bawah, goreng cucur....breakfast dan lepak. Lepas tu, hubby request minta saya masak gulai ketam...soooo....tadaaaa


Kami pun makan tengahari dalam jam 3.45 petang, heeee

Lepas makan, dua-dua ngantuk...haaaa....terus lena. Langsung tak jadi keluar petangnya.

Malam pun, kami tengok tv aja, dan main candy crush. 

Hari ini, dah hari Ahad...kami tak keluar pun ke mana-mana...tak menarik langsung hidup kami ni kan?

Tapi saya tetap suka cuti sebab saya sempat mengaji sikit, dan buat solat sunat sikit...hari hari biasa, saya buat yang wajib aja...mengaji pun waktu saya drive atau break, saya mengaji quran kat laptop aja.

Okaylah guys...enjoy your weekend



3 comments:

  1. kak bib, sedapnya.. berselera la nampaknya gulai ketam tu.. gulai ketam ka masak lemak ketam tu.. ishh.. telioq aihh.. by the way.. semoga imran sembuh dan boleh melihat seperti sediakala.. amin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. family I panggil gulai ketam je...kalau kari, kami panggil kari, bukan gulai....tapi untuk clarify kan, masak lemak cili api ketam...kegemaran tok bomoh

      Delete
  2. ehh...doa untuk Imran tu...Aaamiiin

    ReplyDelete