Tuesday, February 18, 2014

Hari ini...18 Feb 2014

Hari ini, Erra Fazira bercerai...saya tumpang sedih...

Hari ini, saya telah diarahkan buat satu kerja yang susah....yang menyedihkan...tapi saya dah buatpun dengan jayanya

Hari ini...saya telah baca satu blog tu, yup, seorang blogger ini telah masuk surat khabar. Fokus ceritanya adalah tentang blognya.

Saya pulak, macam teringin pulak nak promote blog saya nih...heeee, macam teringin nak diinterview fasal blog saya nih....tapi tak la kut sebab saya tahu lah blog saya ni kurang tarikan...follower pun hanya 40, infact ceritanya pun asyik sedih aja lately...heee

Lagi pun, saya kan pemalu.

Tapikan, tiba-tiba, saya masuk paper hari ni...walaupun nama saya tak keluar langsung...he he he




Jadilah kan...masuk paper jugak laa....he he he


No comments:

Post a Comment