Wednesday, February 26, 2014

Kadang-kadang Bila Penat...

Semalam, saya terpaksa stay back sampai Maghrib untuk menyiapkan kerja...

Sampai rumah, saya memang rasa penat...tapi sempat tengok Suits di DIVA, Astro. Lepas tu mandi, solat, makan sup ayam semalam dan tengok Meletop...sempat habis tengok Meletop..kira okaylah tu...tapi lepas tu, pengsan depan tv.

Hari ni pun, rasa maca penat sikit..kenapa ye? Ada pertukaran hormon kut.

Dan hari ini, semua orang terlompat-lompat...macam-macam perkara berlaku...CEO nak itu, CEO nak ini...semoga dipermudahkan semua urusan kami Ya Allah. Aamiin.

Saya telah mengambil nafas yang dalam...dan hembus untuk bertenang...he he he

Mungkin saya penat sebab minggu lepas saya sempat buat satu sessi aja ER. Mungkin juga sebab cuaca panas...saya memang penat sikit

Tengah tengah buat request CEO ni, ada pulak enquiry datang...bertenang...jawab dulu....heee...colleague yang jawab sebenarnya

Bila sambung kerja, teringat pula fasal satu perkaran urgent yang pending...satt....buat satt....

Macam menipu aja saya kan? Tapi itulah kenyataannya bila hari sibuk. Walaupun dalam fikiran ada seribu satu benda yang mahu di buat, tapi kita tetap hanya ada dua tangan, dua kaki, satu mulut, satu hidung dan sepasang telinga. Jadiii, sila bertenang and just give your best.

Bila keadaan macam ini, saya memang look forward for the coming weekend...nak tidooo

No comments:

Post a Comment