Sunday, February 9, 2014

Bila CEO bersara

Saya nak tulis lah fasal tempat kerja sikit...

Mula-mula nak tunjuk gambar ni...


Haaa...dalam gambar ni adalah ex CEO organisasi tempat saya bekerja. Jumaat lepas adalah hari terakhir dia bekerja...mulai esok, dia akan bersara.

Sebelum ni saya tak de lah sedih sangat bila CEO saya bersara (kecuali waktu Dato' Wahab bersara).  Tapi untuk CEO yang dalam gambar ini, memanglah saya sedih sikit (sedih banyak kut).

Sebab apa saya suka ex-CEO ni? 

Sebab dia bijak, tapi sangat berperikemanusiaan...very practical, realistic, berani, baik...semoga saya boleh jadi macam dia lah satu hari nanti...

Esok, kami akan mula bekerja dengan CEO baru...tidak dinafikan ada sedikit kerisauan di hati ini, tapiii...saya perlu menghantar aura positiflah kepada ketua saya kan. Semoga CEO baru ini akan menjalankan tugas sebaik ex-CEO saya...malah lebih baik lagi, insyaa allah.

Okayyy...esok kena keje balik...gnite every body

No comments:

Post a Comment