Monday, February 24, 2014

24 Feb 2014 : Apa yang berlaku hari ni?

Saya tengah tengok "Projek Memikat Suami Ni"....macam tumpang gembira bila tengok orang lain bahagia...he he he.

Ada announcement hari ini yang Selangor akan melakukan catuan air...Ya Allah, turunkanlah hujan...semoga keadaan akan menjadi bertambah baik, insyaa allah.

Lagi?...Saya baru masak sup ayam...walaupun sudah dinner di Restoran Pelita Plaza Masallam tadi. Sebab? Apa lagi, ada request la...

Saya baca Beautifulnara, cerita fasal Liza Abdullah bercerai...saya ingat lagi waktu dia kahwin dengan hubby dia dulu...ntah tahun bila ntah...tapi ingat lah sebab dia kahwin dengan pegawai bank kan...tup tup...cerai....moga mereka tabah menghadapi cabaran hidup.

Che Ta pulak telah menghantar bday wish yang berbunga untuk hubby dia....hmmm. Bday saya dah dekat tau, dan saya tak pernah pun dapat birthday gift dari hubby. Kalau saya letak bday present apa yang saya nak di blog niii...Tok Bomo baca tak ye? 

Kalu baca kalu...saya nak jam tangan boleh tak? 

Saya segan aja nak minta sebenarnya sebab saya pun tak pernah bagi hubby bday present...hiksss...saya bagi kasih sayang aja (alagasan...seperti biasa).

But I need a watch laa....seriously.

Tapi bday hubby pun dah dekat....kena bagi somethin kan? Ye lah, what you give, you get back kan? Tapi hubby dah ada jam Seiko yang beli kat Tokyo dulu...takkan nak jam lagi kut...jangan membazirrrrr...

And sekarang tok bomoh tengah pening kepala sebab saya tengah dengar lagu-lagu lama dari Anne Murray dan Air Supply...bukan setakat dengar, terjerit-jerit sama....lagu-lagu ini mengingatkan saya dengan zaman remaja...hiksss

Hmmmm....lagi? I have a lot in my mind actually, keluarkan sikit-sikit...

Okaylah...di sini dulu...jumpa lagi esok, insya allah.


No comments:

Post a Comment