Sunday, February 23, 2014

Ahad, 23 Feb

Saja lah nak letak aktiviti hari ini...

Hari ni sangat panas...rasa tak sanggup nak keluar rumah. Sekali tu, bila saya mengintai ke luar, saya nampak kawan lama saya ni datang...haaaa....tengok gambar..






Encik tupai....dia ni pernah sekali tu siap masuk dalam rumah...ingat kan cik T lagi satu. Punye la panik...rupanya Cik Tupai. Dah jadi macam kawan pulak

Dia perasan saya tangkap gambar...siap posing. Saya tengok dari jauh berani la, tapi kalau dekat, haih...gelik. Depa ni just like the other Cik T, except for the longer tail.

Lepas tu, hubby insist kami keluar sebab memang dah lama tak keluar. Sooo, let's keluar. Hubby decided to go to seksyen 7 yang berdekatan dengan Jackel tu. Kami memang jarang pergi makan di situ. Kami round 2 kali kut when hubby finally decided to go to Malaya Kopitiam.

Okay...kami order....

hubby punye...nasi goreng. Nasi gorengnya not bad, tapi ayam dan telur tu tak berusik...tak larat pun

Photos from Auto Backup
Saya punye...diet apa ni kan? Tak pe...enjoyyy....ini namanya roti John Kg Bharu kut

air....hubby order teh tarik...saya order air suam. Teh tarik tu setakat okay aja...kurang kow

Lepas tu, kami pergi Jackel...beli kain...hmmmmm


Ada hasil tau......

Esok keje....have a productive week ahead everyone
Photos from Auto Backup

No comments:

Post a Comment