Sunday, October 9, 2011

Yesterday and Today

Yesterday a few things were done...yeah, what a relieved.

1) sudah gunting rambut and basuh and urut...best...lega rambut pendek. Rambut pendek is very important to me since I do exercise in the morning before work and therefore having a shorter hair makes it easier for me to wash and dry it. If not, dah la rambut tebal giler, lambat lah nak memproses nya. Lagipun, rambut pendek mengurangkan jumlah rambut yang perlu di sapu di lantai...sebelum ni, ya allah, punya la banyak... so, orang yang tidak berapa rajin perlu play smart.

2) the chinese man came to check my washing machine, and sekarang sudah elok, alhamdulillah. But the chinese man said, the jangka hayat of my washing machine is about to end...haaaa, dia kata, paling lama pun, 10 tahun. Tak pelah, sekarang lapan tahun, give it another two years at least lah. We have to pay him RM140...alhamdulillah, if not kami kena tambah satu kosong di depan nombor 140 tu.

soooo, hari ini, bangun pagi, solat subuh, melepak, walk on my treadmill, kemas bilik, basuh kain lagi, breakfast and mengadap komputer. Sepatutnya lepas ni pergi Putrajaya....insya allah.

And the thing that taunt me is here to stay. he he he...tapi impact nya tak berat sangat. Malasnya nak fikirrrrrr....huh...

No comments:

Post a Comment