Friday, October 28, 2011

Friday!!

Saya baru tengok blog 'from home' gambar peanut pergi Paris, macam best aja. Jealous.

Kadang-kadang kita memang dapat pergi bekerja di luar negeri, tapi tak semuanya best sebab:

1) schedule terlampau pack, tak sempat nak bergumbira

2) kerja tu stress, kena buat presentation ke...ha, dapat jalan pun tak best

3) kawan yang kita berjalan tu tak best, macam peanut punye team tu, ada sahak la, ada en zahrin la, mesti best

4) tempat tu memang tak best...macam saya pergi Laos...tapi tetap best jugak, cuma kalau ditanya nak pergi lagi? no no no

5)duit tak banyak...ha ha ha ha...

Hmmm, semoga ada rezeki saya pergi ke Paris satu hari nanti, dengan hati yang gembira lah. Dengan hubby ke, insya allah, aaaamiiiiin.

Hmmm...it's Friday, pagi tadi ada meeting, petang ni ada dua lagi meeting...sekarang ni, lunch break.

Saya pergi KL Sentral tadi, ada jualan buku-buku Islam, tapi beli satu pun. Lepas tu, pergi beli sandwich di Dunkin Donuts, lepas tu, jumpa pula jualan murah Guardian..pusing-pusing, beli juga sampai RM142.00. Tapi beli benda yang memang di guna la, juga fish oil...kan mahal sikit.

Balik ofis, terus pergi ambil wuduk, solat, makan dan baca blog. Rasanya baiklah saya lelapkan mata sekejap supaya lebih fresh selepas ini...okies, have a nice weekend everyone.

No comments:

Post a Comment