Saturday, August 20, 2011

Yang baru and not so important

It's Saturday, 9.45 p.m. Hubby is still not back from his tarawikh prayer and here I am, taking a little break after I completed cleaning the house, yup my weekly routine. I swept and mopped the floor, but there are just too many things in my house at the moment, yup, things that we need to bring home for raya, so, it is still a little messy. 

I realised that the number of visitors increased whenever there are photos posted in this blog. But I am just too lazy to upload, but today, tak pe lah, I upload sikit ye...

Haa, ini towel baru, beli di Aussino Putrajaya. Of course we did not plan to buy, we went into the shop to cuci mata only, but hubby decided to buy one piece of bath towel (since ada sale), and I pulak, minta nak satu and saw this one, which is cheaper and complete 3 pieces. Yang hubby ni pulak, nampak I punye complete satu set, dia pun nak juga, dan dia telah choosee....

haaa...tengok tuh, purple, combine with green and orange. Mak aiiii...tapi very interesting kan? untuk towel, no problem. Jangan pakai seluar purple, talipinggang hijau and baju orange, sudah.

Haaa, lagi satu, towel line tu pun baru install juga. Baru beli..kami kena beli untuk bilik air lain juga selepas ni..

Lagi satu, ini pun beli di putrajaya, di kedai ...tak ingat la pulak. For me, this this key holder is important to avoid a person like me from keep on loosing my set of keys...


haaa, lagi satu...hiksss...beli handbag baru...ada kedai kat SACC mall tu buat sale, 50% OFF. Mula-mula ingat tak nak beli, dah keluar kedai, pergi beli benda lain. Waktu balik, nak pergi parking lot, singgah balik kedai tu, kut la bag tu ada lagi...hi hi hi...ada, so saya pun beli lah...

Saya rasa saya sangat pandai spend my money lah nowadays...it's a therapy to shop...sejak kerja makin stress....weekend aja, haa, melompat nak pergi somewhere...haaaa, good luck to me.

No comments:

Post a Comment