Thursday, August 11, 2011

before lelap punya cerita

Now is my lunch break and I am about to take a short nap.

It has been a busy morning and another 2 meetings to attend in the afternoon.

Is everything going smooth? ha ha ha...tak thrill la kalau tak ada masalah kan? Meeting yang baru habis ni pun adalah meeting untuk menyelesaikan masalah co....huh, pusing betul

Hmm, rezeki masing-masing kan, setengah orang hidup nya senang aja, cantik, dapat kerja yang bagus/kurang memberi masalah, kahwin dengan orang yang baik/kaya, dapat anak yang comel-comel, duit pun banyak..blessed.

Saya pulak...comel..(he he he, tak nak mengaku kalah), dapat kerja yang mencabar, perlu pergi kerja yang jauh dari rumah dan terpaksa memandu hari-hari, kahwin lambat (tapi suami tetap baik, alhamdulillah), anak sampai la belum ada, duittt...insya allah banyak la nanti (positif)...

Hmmm, tapi semua yang berlaku akan membentuk diri/peribadi. Saya sentiasa belajar dan cuba memperbaiki diri. Saya bersyukur dengan apa yang Allah bagi. Saya memang bukan sempurna, tapi saya cuba menjadi yang terbaik dengan apa yang ada.

Tapi kalau dapat 5 Juta tu best jugak kan?...ha ha ha...

No comments:

Post a Comment