Tuesday, August 16, 2011

Bila Saya Memecut

The meeting today ended at 6.20 p.m. The moment I entered my room, there were a pile of files waiting form me...urghhh, since I'll be on leave tomorrow, I decided to select the more urgent one and allocate a few minutes to went through and clear it up.

My car only started moving 5 minutes to 7. Hmmm, boleh ke sampai rumah waktu berbuka ni? Keluar aja dari KL Sentral, haaaa, tu dia, Brickfield clear, saya pun pecut.

Masuk NPE, clear.

Bayar tol pertama, kedua, phewww...pecuttttt

Keluar federal highway, mulanya slow, lepas tu, haaa, pecuttttt

Subang pun clear

Tol Batu Tiga...kacang, tak de kereta...yessss

lepas keluar batu tiga, tup tup, tak bergerak???awat nihh

Rupanya ada accident...huk aloh

hmmmm, sebab accident tu, saya hanya sampai rumah dalam jam 7.35 petang. Kira not bad la tu...Kalau hari biasa, lebih sejam baru sampai.

Agaknya suami saya pun sunyi juga kalau saya tiada di rumah dan buat bingit, so, bila saya sampai, walaupun dia tengah makan, dia terus sambut..he he...

Sayapun terus la makan...hubby beli ikan bakar dan sambal ikan bilis. Dia tak beli gulai sebab ingatkan saya boleh balik on time dan masak sayur macam biasa....hmmm, tak pe lah, tak de rezeki.

Sekarang, saya mahu mandi dan solat tarawikh...kalau tunggu tunggu ni, mahu mata tutup dulu...ngantuk dah ni...tak pe, cabaran...Selamat beribadah


No comments:

Post a Comment