Friday, May 22, 2015

Tiba-tiba Rindu

Assalamualaikum.

Sekarang ini, kami ada satu team dari HQ di Sabah. Mereka sampai pada hari Rabu dan saya telah menghantar mereka ke airport sebentar tadi.

Sebelum pergi ke airport, saya telah bertanya dengan salah seorang "colleague" saya macam ni "Mu nak pergi airport pukul berapa?"

Haaaaa....mungkin tidak significant, tapi kalau you all perasan, saya telah menggunakan perkataan "mu", yup, bahasa yang biasa saya gunakan di DI, lebih lebih lagi kalau bercakap dengan boss. Alamak, tiba-tiba rasa rindu dengan DI, dengan Kl Sentral, dengan hiruk pikuk KL tu and infact dengan boss pun...ekekekek.

Hmmm...kalau di DI, kita boleh relax sedikit sebab kita ada boss yang akan jadi shield untuk pegawai-pegawai di bawahnya. Di sini, sayalah shield itu...hmmm...semoga allah sentiasa menunjukkan jalan yang benar dan memberi kekuatan serta ilmu pengetahuan untuk saya menerajui Pejabat di Sabah ni. Aamiin.

Hmmm...itu ajalah. Another short post sewaktu lunch break. Di sini, hari Jumaat, lunch break adalah dari jam 11.30 sehingga 2.00 petang. Dan esok adalah hari Sabtu...yippie

1 comment:

  1. Singgah blogwalking...:)



    Nak tingkatkan metabolisme badan tak?jemput baca artikel ni:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/cinch-tea-bantu-anda-kurus.html

    ReplyDelete