Friday, May 22, 2015

52 Hari di Sabah

Assalamualaikum.

ooo...saya sibuk bah..haaa, cakap Sabah la kononnya. Saya ni, belajar kat Penang + Kedah 4 tahun, tapi masih gagal untuk bercakap loghat Utara accordingly. Kawan baik saya orang Kelantan dan kami berkawan sangat lama dan kami suka cakap dialect Kelantan...tapi saya tahu saya gagal bercakap seperti yang sepatutnya. Jadi nya, I give up dan malas nak mencuba sangat. Saya cakap macam orang Chemor ajalah...

But really, I am a little bit busy now dan ianya akan berpanjangan sehingga hari-hari sebelum puasa nanti. Ada event besar hari Isnin dan Selasa minggu depan (25 & 56 Mei)...doakan semoga semuanya berjalan lancar dan dipermudahkan semua urusan saya dan team saya, aamiin. 

Selepas itu pulak, lepas satu-satu team datang dari HQ. But on the positive side, kenalah bersyukur sebab ada program berjalan. Tapi kuranglah kesempatan kami untuk create our own programme...which is okayyy actually.

Dan sekarang juga, saya rasa perut saya pedih sikit. Tak pasti kenapa...tapi saya rasa kurang selesa. Ergghh.

Sekarang ni juga, ada 4 orang anak dara yang menumpang di rumah saya, ekekeke. Anak sedara saya dengan kawan-kawan saya datang bercuti di Sabah dan menjadikan rumah saya sebagai homestay mereka. Saya bagi aja tilam/lembek/bantal....ekekeke

Ok lah, itu dulu...bubaiii




No comments:

Post a Comment