Tuesday, August 12, 2014

Syabas Bette

Saya sangat-sangat mengantuk!...menolong! menolong!

Saya dah try sembang dengan kawan...ngantuk gak!

G lepak dengan budak-budak kat luar bilik ni...gelak-gelak...adalah kurang sikit...tapiii, saya kena tengok satu paper ni thouroughly and just could not do it if I am this sleepy...uwaaaa....nangis

Hari ini, saya puasa lagi...insyaa allah akan habis...he he he

Pada siapa-siapa yang dah lama baca blog ni mesti tahu betapa lemahnya iman saya untuk berpuasa...jadi, saya selalu cakap berlapik macam ni "as per now, I am still fasting"...heee...takut kut boleh berbuka posa waktu zuhur pulak kan...

Tapi kali ni saya memang berdoa banyak-banyak, minta Allah permudahkan urusan saya untuk berpuasa di luar bulan ramadhan juga saya juga meminta supaya dikuatkan iman untuk istiqamah dengan ibadat yang saya buat di bulan puasa...semoga saya kuat untuk memanjangkan ibadah-ibadah yang sikit sikit tu ke bulan-bulan seterusnya...

Kita doakan yang terbaik untuk diri kita lah kan...dan usaha....

Saya juga baru tahu yang seorang officer lelaki saya ni sudah berpuasa hari ke 6 hari ni...kagum saya...ataupun saya patut cakap alhamdulillah. Nampak rock aja budak tu, tapi lagi kuat dari saya...syabas bette (baru dapat term ni dari radio sinar semalam)

----break satt-----

Ok...I am back. Ada officer datang tadi and I feel slightly better...okay guys...selamat bekerja

No comments:

Post a Comment