Tuesday, August 19, 2014

Jamuan Raya Bahagian

Sekarang ni jam 4.30 pagi dan saya dah terjaga sebab perut sakit. Semalam, ada jamuan raya dan saya termakan lebih sikit kut. Terkejut perut sebab sebelum tu puasa...heee

Di ofis saya, akan ada jamuan raya secara kecil kecilan untuk setiap Bahagian. Pada tahun-tahun sebelum ni, saya tak pernahpun bercerita fasal jamuan raya bahagian ini..tapi kali ni saya cerita sikit-sikit ye sebab saya sendiripun tak sempat nak feel sangat sebab tiba tiba kena buat input pulak...Lagi satu...saya tak berapa berani nak letak gambar office mate banyak banyak...kut sensitip kan....tapi yang saya letak juga...kalau tak ok...you all cakap ye, saya boleh edit, no problemo

Soo...let's tengok gambo lah ye

This is my favourite, saya suka dekorasi ni, creative and comel

 
Ada ini juga...tempat tangkap gambo....

setting....gambo makanan lupa nak amik, tapi ada banyakkk makanan...

tetamu dan host....

haaa....yang tiga belah kanan ni, antara gang yang hadir dan sempat saya tangkap gambar...tengok tu ada gambar fail dengan handphone saya kat atas meja tuh...tengah tunggu nak bagi kat boss waktu tu

lagi satu...on the more cheerful side...

dannnn....


Gambar Division tanpa saya....saya pergi cari MZ ni...langsung gambar gambar saya tak de...

Sepatutnya warna tema adalah kuning + peach +...saya pun tak hingat dah...tapi tengok laaa...mana ada ikut pun warna tema. Tak pe, yang penting, gembira.


No comments:

Post a Comment