Thursday, August 14, 2014

Astro oh Astro

Bila balik rumah, encik suami tanya sama ada saya ada tukar package Astro di rumah Chemor ke package Mustika.

Saya pun jawab la "mana ada?"

Saya minta anak sedara saya tolong check kan dengan Astro

Setelah di check, didapati bahawa Astro telah menukar package itu berdasarkan panggilan telefon dengan Encik Shukri. Panggilan telefon telah dibuat pada 17 Julai, di mana pada waktu itu, emak saya masih berpuasa di rumah anak-anaknya..

Buat apa kami nak tambah cost dan tukar ke Package Mustika sewaktu emak kami tiada di rumah untuk menonton tv kan?
 
Iskkk...betulla la Astro ni...mentang mentang la depa monopoly cable tv kat negara ni...

Astro kata, mereka akan proratekan bayaran untuk Package Mustika itu sehingga hari ini. Yup, kami masih perlu bayar walaupun bukan kesalahan kami...hebat Astro ni. Tak pe, nanti Allah balas...

Saya geram sebenarnya, tapi tak de pekdah pun untuk stress kan....mengadu kat blog ni lah saya nampaknya...goodnite!


1 comment:

  1. dont worry cikbib
    saya da settle kan prob acik
    necessary adjustment and waiver has been done
    just byr pakej biasa je
    kalau acik da terbayar pakej mustika tu next payment shud be lesser

    ReplyDelete