Sunday, August 10, 2014

Duit Raya dan Hadiah Raya

Saya dapat duit raya RM50 aja tahun ni. Anak sedara yang sorang ni bagi. Saya saja tangkap gambar duit raya tu dan waktu tu baru saya teringat yang suami saya belum bagi duit raya pun lagi...mana aci kan. Sooo...dear hubby, I really mean this tau, nak duit raya pleaseeeee.

Eh...saya ada tangkap gambar duit raya tu...yang dah saya lipat-lipat...heee, tak pe, saya nak document kan juga..


Untuk si pemberi, cikbib ucapkan ribuan terima kasih! Doa cikbib semoga Allah bukakan pintu rezeki yang halal dan berkat buat sipemberi dan keluarga, insyaa allah.

Saya juga telah menerima ini :




Haaa...perfume raya namanya ni...he he he he ....alhamdulillah.

Bila dapat hadiah raya ni, saya terfikir pulak...boleh tak instead of money, Encik Suami bagi saya hadiah raya  aja? Macam benda yang saya suka waktu kita pergi Plaza Masallam tu? boleh?

Haaa...nampak bagus aja saya mengayat kan? Ingat ada impact ke? Heeee...suami saya tu buat dekk aja pun...saya aja yang berangan boleh pujuk pujuk dia dalam blog ni.

Okay...bubaiiii

No comments:

Post a Comment