Thursday, May 8, 2014

Gilerr

Lama saya update blog ni..update yang dalam bentuk cerita...
 
Fikiran saya sebenarnya macam tepu, infact tersangatlah tepunya sampai tiada ruang untuk menulis secara kreatif, ha ha ha, macam lah kreatif sangat kan. But frankly, I am really busy. Sampai saya pun tak pasti apa yang saya buat, apa output yang telah saya capai...donno...rasa macam robot, main buat aja.
 
Tapi sekarang, saya rasa macam saya nak update blog ini..heeee...walaupun kerja melambak. Inilah yang dinamakan "sampai seru". Boss saya pulak ada meeting dengan co. Saya pulak, telah buat kerja waktu lunch tadi, check minutes dan sekarang tengah tungguh my colleague update kan..sooo...let's update this blog.
 
Saya kan ada cerita fasal hubby pergi jumpa doktor waktu dia kena gastrik dulu. Kan doktor itu sudah bagi komen yang hubby nampak muda? hmmm...mari bercakap fasal ini...what if the husband looks better than the wife?
 
Sesuai tak tajuk ni ataupun sedih? heee, saya ni tak suka tajuk sedih sebenarnya..heee
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Infact, dulu......selepas menaip yang ini...my colleague sudah datang...so stop sat...dan sekarang sambung balik.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Alah, ini masalah macam pelakon I z z u e I s l a m tu  laa kan, ada ke orang siap kutuk isteri dia sebab depa rasa yang I z z u e tu terlampun cun jika dibandingkan dengan isteri dia. Tak baik kan? Biarlah dia nak kahwin dengan siapa pun, dah dia suka.
 
Tapi ada juga pasangan yang waktu kahwin, sama cantik dan sama lawa. Tapi selari dengan masa, si perempuan tu sudah membesar paksi X nye, sedangkan si suami maintain. Mesti orang sekeliling termasuk sedara mara akan bercakap.
 
Tapii, kalau suami yang membesar, orang mesti bagi statement, "pandai isteri dia jaga suami".
 
Atas sebab untuk menarik hati suami, maka wujudlah bermacam macam produk di pasaran. Ubat kuruslah, produk untuk memutihkan kulit lah, produk terlajak laris lah...haaaa....
 
Saya okay aja dengan benda ni, bukan apa, ianya membuka ruang untuk ekonomi terus berkembang kan...untuk yang suka berniaga lah kan...hikss
 
Haaa...untuk lelaki yang saja nak menambah cawangan, perkara-perkara ini akan sengaja dijadikan alasan. Yup...saya ingin berkawin lagi keranaaaa...."isteri saya sekarang sudah tidak mengambil kisah tentang ketrampilan diri. Saya stress dan terpaksa kahwin lagi"...

Whatever...

Dan saya...tercabar jugak bila orang asyik kata hubby nampak muda aja. Hubby saya ni pun memang dilahirkan dengan badan yang macam runcing aja tau...bila dia berisi sikit, dia cuma berisi di perut aja, tempat lain macam tak berubah pun.

Oleh kerana itu saya mungkin akan menjalani operasi mengecilkan perut dalam masa terdekat ni....HAH?

:
:
:
;
;
;
;
;







Tak perlu lah percaya tulisa-tulisan orang yang tengah stress ni ye...


2 comments: