Thursday, May 15, 2014

Down lagi...15 Mei 2014

Saya rasa macam down sikit hari ni. Biasa lah tu, tak kan sepanjang masa happy.

Untuk menenangkan fikiran, saya main candy crush. Dann, sepanjang bermain candy crush tu, fikiran sentiasa ke sana dan ke sini, yup, memujuk diri sendiri. Dan saya tidak nafikan, tercetus idea untuk memujuk hati yang duka lara ini...he he he.

Tengah berusaha to re-allign hati dan fikiran yang sudah bengkok ini.

Lagi satu, saya perasan yang saya ada masalah dengan seseorang yang sangat dekat, tetapi jauh ini. Saya dengan dia ni, tak lah berkelahi ke apa, tak tak la baik pulak. Kami memang jarang berjumpa atau berbual, infact senyum pun jarang. Tapi tadi, saya cuba lah nak mendapatkan tentangan mata kan, dan di memang tak tengok langsung dan mestilah tidak senyum kan. Heee.

Padan muka saya. Selama ni saya yang tak senyum dengan dia, tadi bila dia yang tak senyum, haaaa, saya berasa.....kosong, kosong...heeee

Susah juga bila keadaan macam ini. Takut berdosa sebab tidak bertegur sapa. Tak pee...nanti saya paksa dia senyum. Mata saya kan garang, nanti saya tangkap pandangan mata dia ni dan paksa dia senyu...heee.

Okay lah...itu saja untuk hari ini

No comments:

Post a Comment