Wednesday, October 2, 2013

Mode Malas...Kita Share Gambar Dulu

Mari share tempat saya buat retreat dulu ye...sebab ada gambar kan.

Mula-mula, masuk aja bilik, saya terus excited giler sebab bilik cantik...mari tengok gambar...

Haaaa, masuk aja, nampak meja ni lah

tengok belah kiri pintu macam ni lah, ada dua katil...ada tv juga

tengok siling dia

tengok kayu bulat-bulat tu...ini balcony

ini wardrobe dengan cafe barnya

ini bilik airnya...gelap

shower

tak nampak pulak, tapi ini bath tub nya

cafe barnya...

tapi kan, malamnya, kami macam tak best sikit sebab panas sikit dan gelap lah bilik ni...infact, kawan-kawan saya pun cakap macam itu...so...rasanya kalau ada tempat lain, pergi tempat lain lah kami, idak le kami nak ke tempat ni lagi

Esoknya, saya kan kena kerja, tapi pagi tu saya breakfast. Hubby tak nak join for breakfast jadi saya telah seludup dia benda ini :


Heeee.....itu jari hubby. Hubby memang tidak suka ambil heavy food for breakfast, saya pula suka heavy food for breakfast, heavy food for lunch, heavy food for tea and heavy food for dinner...haaaaa....resultnya adalahhhhh...saya!



Ini gambar bilik kami dari luar, bilik saya yang atas belah kiri

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ 

Selepas ini pulak adalah gambar bilik waktu saya pergi Kuching bulan Julai lepas...



haaa...ini pintu bilik saya dari luar, sempat tu tangkap gambar


masuk aja bilik ni saya rasa macam...wow. Sebenarnya bilik kami telah diupgrade sebab bilik lain semuanya habis...rezeki kami la tu

katil, dapat kingsize....

katil dari sudut lain

yang paling best adalah bilik airnya....tapi sebab tidurpun semalam aja, tak sempatlah saya nak berendam ke apa

bersih dan baru...loveeee the toilet

tangkap gambar dulu sebelum settle benda lain

ada tingkap kat tepi bath tub tuh, tapi bila mandi, tak gamak la plak nak buka blind tuh


keluar dari bilik air tu adalah wardrobe macam ini...ada robe . Tapi iron masih kena request...

  
study table

oooo...gambar shampoo dengan shower gel pun saya amik...he he he

Tapi saya tidak berapa sempat nak menikmati bilik ni sebab saya sampai dari Bintulu pun dekat nak jam 11.00 malam. Sampai bilik, lepas tangkap gambar, saya iron baju, mandi dan tidur. Lagi satu, saya juga risau sebab session esok adalah mencabar...jadi bilik cantik pun tak de sangatlah gunanya, he he he 

yang atas tu adalah gambar sessi yang saya conduct, saya segan nak tunjuk sebenarnya, heeeee. Kenyataanya memang banyak perkara yang saya perlu improve, tak pe, saya kan masih belajar, atleast saya mencuba kan...semoga saya akan jadi bertambah baik, insya allah.

Itu aja..dah jam 10.30 malam dan hubby bising suruh saya ER...eiiiii



No comments:

Post a Comment