Tuesday, October 22, 2013

Hari Ini, 22 Oktober 2013

Hari ini, Noreen Nor telah dikebumikan, yup, beliau telah meninggal dunia semalam. Alfatihah.

My colleague, Syed, tak kenal pun dengan Noreen Nor, walhal, Noreen Nor pernah pada satu masa sangat lah popular. 

Saya juga ingin menyentuh tentang  berita F a R I D K amil yang tidak membenarkan isterinya DD makan nasi. Mak oiiii, begitulah pengorbanannya untuk kurus dan cantikkan. Hmmmm

Hubby saya pulak boleh bagi statement macam ni "dia ni mesti tak sayang isteri dia, ada ke tak bagi makan nasi"...heeeee, nak gelak saya.

Saya rasa okay aja, you kena pilih la kan, you nak sedih sebab tidak makan tapi happy sebab slim dan cantik atau you nak happy waktu makan, jadi gemuk tapi sedih sebab gemuk...haaaaa.....pilih, jangan tak pilih.

Buat masa ini saya masih memilih untuk gembira makan tetapi sedih sebab ngumuks.

Tapiii, saya boleh aja memilih untuk gembira makan dan gembira ngumuks kan...saya memilih untuk gembira, walau saya gemuk atau kurus...yeah.

Hmmm, tu dia saya merapu. Saya sekarang ni kurang fokus untuk menulis la, macam ke sana, ke sini, tapi tak ke mana...hiks. 

Okay lah...di sini dulu ye, saya nak tengok tv3 punye drama bersiri ni..tajuk apa ntah...wokeh...see you in the next post


No comments:

Post a Comment