Friday, October 5, 2012

Rasa Bersalah?

I woke up at 5.30 this morning. Both hubby and I slept on the carpet last night. I have fallen asleep very much earlier and hubby must have faced some difficulty to wake me up that he decided to join me sleeping in our living room.

After waking up, since it was still early, I decided to check my facebook and blog hopped, but somehow my mind was very much occupied.

I could not help thinking about work. About the outstanding applications..too much work but very few officers, adoiiii...gua stress juga sikit sikit.

Naik kereta, seperti biasa saya pun mulakanlah apa yang selalu di buat...baguslah saya punya budaya ni sebab saya terus teringat yang stress tu tak bagus, saya set balik fikiran jadi positif, set juga fikiran supaya relax, dan cuba buat yang terbaik dan terus juga ingat lagu Maher Zain, yaaa, 'pasti ada jalannya' kan??

Hmmm, saya juga doa semoga semua tugas dipermudahkan...kepada siapa lagi saya boleh mengadu kan?

Dannn, sampai ofis, tengok tengok ada dua paper yang saya tunggu tunggu sudah siap...alhamdulillah. Saya juga rasa, clerk saya yang baru ni adalah lebih cekap/positif...thank you allah.

Haaaa....sekarang nak terus bekerja..semoga boleh fokus...ye lah, siap kejar kejar officer suruh cepat, tengok tengok kita pulak yang lambat...haihhhh....

No comments:

Post a Comment