Monday, October 8, 2012

Banyak nya Kerjaaaa

Banyaknya kerjaaaa....rasa nak pengsan..kena bertenang, tulis blog kejap.

Officers pun memang tengah put pressure ke atas saya sebab they need to submit their papers for tabling by this afternoon, therefore I need to clear their papers ASAP. Adoiii, rasa sesak nafas.

Petang ni pulak ada meeting....pendeknya masa yang adaaaaa

Calls pulak memanjangg...

tiba tiba ada email dari M.. minta ditable kan satu paper ni di dalam mesyuarat esok...macam lah kami tak de task lain...officer pun sudah bising..rasa tertekan la tu, dia tak tau yang boss dia lagi tertekan sekarang ni.

dan yang paling buat saya stress, esok saya kena table saya punya outstanding applications...hmmm, kena evaluate tang tang tu is not a nice thing...hiks

Semoga dipermudahkan semua urusan ku Ya Allah..semoga walau apa pun berlaku, fasihlah lidah ku untuk berkata kata..dan walau apa pun kesusahannya, semoga aku tabah, bijak dan dapat bertenang...Aamiiinn.

No comments:

Post a Comment