Monday, October 15, 2012

Monday Update : a short one

Laptop di rumah saya sudah buat hal, screen sudah kosong..kesannya adalah : no update pada hari Sabtu dan Ahad semalam.

Minggu lepas juga adalah minggu yang amat meletihkan mental saya. Ada macam macam mesyuarat/event/dateline yang semuanya menyerabutkan. Semua ini menyebabkan saya tidak boleh fokus untuk clearkan file officers saya. Saya cuba juga bawa balik ke rumah fail fail tersebut, tapi sebab penat, saya tak tengok pun, saya tidur aja.

Saya juga telah mungkir janji dengan anak sedara saya Athirah..sorry kakak, cikbib memang down betulla, nanti lain kali cikbib ambil kakak ye.

Janji dengan Anas juga belum ditepati...

Hari ini, hari Isnin...ada banyak progress...semoga saya sihat untuk melunaskan kerja yang banyak ni.

Lagi?...filling gigi tercabut lagi...kena jumpa dentist...semoga ada masanya saya boleh jumpa dentist ni, insya allah.

itu lah dulu ye...ada keroje...

No comments:

Post a Comment