Sunday, June 15, 2014

Nu Sentral dan Plaza Masallam

Semalam...ada aktiviti. Kami pergi Nu Sentral dan petangnya pergi Plaza Masallam. 

Kami pergi Nu Sentral tu sebab saya tak sempat pergi waktu hari-hari biasa, walaupun dekat aja dengan office. Hubby pun nak pergi juga...so...let's go.

Banyak kedai yang tak buka lagi pun pun...tapi ada gak hasil...hubby pergi kedai Levis dan saya pergi kedaii...l'occitane...

Lepas tu, kami pergi lepak Starbuck...lepas tu balik..kejap aja pun

Tak de tangkap gambo pun...except for this one, ditangkap sewaktu saya berjalan di belakang hubby :



Saya tak boleh explain kenapa sampai macam ini Tokbomo berjalan...he he he he....

Balik rumah, solat, lepak sat, lepas Asar, kita orang pergi Plaza Masallam pulak. Pergi kedai kasut, hubby sempat beli sandal untuk ganti sandal yang telah dicuri orang baru-baru ni. Lately ni, ada orang yang suka curi kasut la, kami determine to bawa semua kasut masuk dalam sekarang ni. Gate pun kita orang kunci dah walaupun untuk keluar sat aja.

Objektifnya sebenar ke Plaza Masallam adalah untuk makan malam...mula mula hubby nak makan nasi lemak di kedaiii...lupa pulak namanya, tapi habis. Oleh kerana itu, kami decided to go to one of the shops at the Lower Ground Floor. Hubby makan pancake, saya pulak makannn...lupa la namanya...Ada gambo...he he he




Hari ini...hubby tidur sebab sakit perut dan sayaaa...update blog

No comments:

Post a Comment